کد خبر: ۱۴۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
عملکرد به‌موقع و شجاعانه یکی از نگهبانان جمعیت هلال احمر فارس منجر به نجات جان یک خانواده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، روز گذشته خبری مبنی بر عملکرد خوب و به موقع یک نگهبان از مجموعه جمعیت هلال احمر فارس منجر به نجات جان یک خانواده که در خودروی خود محبوس بودند، شد که در این راستا موضوع را از دید وی بیان می کنیم.

رمضان کاکائی در این باره با اشاره به اینکه داروخانه هلال احمر همیشه به جهت توزیع داروهای خاص شلوغ است، گفت: یک خودرو نیسان برای توزیع داروهای خاص برای تهیه دارو به داروخانه هلال احمر مراجعه کرده بود که ناگهان در این شلوغی صدای همهمه جمعیت بلند شد که خبر از آتش گرفتن نیسانی را می‌دادند.

وی افزود: این خودرو که سرنشینان نیز در آن حضور داشتند، از قسمت جلو دچار آتش‌سوزی شده بود و کسی از جمعیت به دلیل ترس از انفجار جرات حرکت به سمت خودرو و کمک به سرنشینین را نمی کرد.

این نگهبان جسور گفت: من که آن ساعت شیفت و در حال گشت‌زنی بودم، با شنیدن صدای جمعیت و اطلاع از جریان، با برداشتن یک کپسول آتش‌نشانی به آنجا رفته و حریقی که از موتور ماشین نشأت گرفته و در حال انتقال به قسمت های مختلف ماشین بود را خاموش کردم.

کاکائی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص اینکه چرا ترس از انفجار مانع از اقدام شما نشد؟ گفت: به دلیل جمعیت زیاد و تعداد ماشین ها و سرنشین هایی که در آنجا حضور داشتند، عدم اقدام می‌توانست خطرات جانی و مالی جبران ناپذیری را با خود به همراه داشته باشد و همین مهمترین و بزرگترین انگیزه ای بود تا اقدام به خاموش کردن آتش کنم.

انتهای پیام/ ن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار